Italia 2016 part VII - Bolonia

Ostatnia część :) Piękne wspomnienia dobrego czasu :)


  • kiedy Luca zostawił mnie jakieś 40km przed Bolonią, od razu stanęłam i zaczęłam łapać stopa. Po krótkiej chwili podszedł do mnie facet, który zapytał czy chcę jechać do Bolonii, bo jeżeli tak, to za chwilę odjeżdża autobus z najbliższego przystanku do Bolonii. "No dobrze, niech będzie!" odkupiłam od niego jeden bilet, a takich potrzebowałam jeszcze dwa..
  • za chwilę poznałam stojącego na przystanku młodego chłopaka, który oddał mi dwa bilety, okazał się być Amerykaninem, który przeprowadził się w dzieciństwie do Italii. Wierzcie mi, lub nie, ale wyglądał jak.. Pocahontas :D Długie czarne włosy, ciemna cera i ten idealny angielski akcent :D Okazało się, że jest trenerem damskiej drużyny koszykarskiej...! :D
  • kiedy dotarłam do centrum od razu przesiadłam się w pociąg, gdyż mój następny host mieszkał na przedmieściach Bolonii
  • ten dzień był doprawdy gorący, upalny i parny. Kiedy dotarłam do niego, po obiedzie pojechaliśmy rowerami do centrum, po którym mnie oprowadził.
  • zjadłam również jedne z lepszych lodów na świecie. a smak lodów o nazwie "Piemonte" zostanie ze mną na długo..
  • wieczorem rozmawialiśmy o ważnych dla nas sprawach. On zagrał na gitarze, a ja dla niego ;)
  • rano odwiedziliśmy na pobliskim wzgórzu kościół, więc zaliczyłam wspinaczkę górską w Italii :)
  • poinstruowana w jaki sposób mam dotrzeć na lotnisko pojechałam, wsiadłam w samolot i wróciłam do Polski
  • dodam jeszcze, że lotnisko Katowice znajduje się 40km od Katowic, a tak naprawdę to nazywa się Pyżowice. Stamtąd złapałam dwa autostopy do Gliwic i dojechałam na noc do Wrocławia do Kuby. Miałam już serdecznie dość polskich podróży autostopowych, szczególnie po powrocie do Polski :P dostałam głupawki i śmiałam się z siebie samej, że nie mam co robić po powrocie do Polski, tylko autostopy łapać na śląskich autostradach :P
I to by było tyle z mojej pierwszej Italskiej wyprawy. Piękny czas, wiele doświadczeń i słońca :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.