Feel-Good-Movie, czyli moje zestawienie filmów na dobre samopoczucie KWIECIEŃ

/bardzo przepraszam za jakość zdjęcia. innych nie ma, ale Whoopie jest tutaj tak grymaśna..;) /

Kwiecień się zaczął, zbliża się weekend, a ja pojawiam się z wpisem. W końcu, w trakcie weekendu sobie z przyjemnością coś zobaczycie, hmm? :)


1. Sister Act 1

Czyli Zakonnica w Przebraniu. Dzięki temu filmowi Polska wie, czym jest gospel. Mówię serio! ;) I pewnie kilka dziewczyn po tym filmie chciała zostać zakonnicą. Ja się przyznaję - chciałam. Kiedy zaczęłam śpiewać w Gospel Joy byłam o tyle do przodu, że znałam utwór "Oh happy day", "Joyful joyful" czy "Ain't no mountain high above". Do tego gra Whoopie Goldberg, która idealnie nadaje się do tej roli. Znaczy się.. nie potrafię sobie nawet wyobrazić nikogo innego w jej roli.. Klaszczcie i oglądajcie! PS film starszy niż ja.. :O


2. Producenci (2005)

Remake filmu z 1967. Dawno się tak nie śmiałam. Film był czasami tak głupi, że aż śmieszny. Do tego ciekawy muzycznie i przefantastycznie zagrany! Pewne momenty napadów szału.. WOW. Nie wiem, czy bym tak potrafiła. Ja bym z pewnością w życiu nie wymyśliła, że można zrobić taki film.


3. Kochankowie z Księżyca Moonrise Kingdom

Zakochańce. Uwielbiam tego reżysera - podejmuje się nakręcenia dziwnych filmów. Co z tego wychodzi? Coś skomplikowanie pięknego z przepiękną muzyką. Zachęcam do zobaczenia tego filmu, a po resztę sięgniecie sami!


4. Czego pragnie dziewczyna (2003)

Uwielbiam Amandę Bynes. Pomimo tego, że najczęściej dostaje role dziwnych dziewczyn, to potrafi dodać im uroku. Film lekki, skłania nawet do jakiś przemyśleń. Idealny na wieczór z herbatą bądź kakaem :)


5. Zatańcz ze mną

Odświeżyłam sobie ten film. I pomyślałam sobie - nah, co z tego, że jest z Richardem Gere. Kilka ujęć później, gdy oglądacie jego uśmiech i oczka jak u Bambiego Jelonka, to już wiecie, dlaczego ten film jest właśnie z RICHARDEM GERE. Do tego Stanley Tuccini - niesamowicie utalentowany aktor. Kilka dni później oglądałam inny film z nim i byłam przezaskoczona jego umiejętnością gry aktorskiej. Inny człowiek! Zero powielania. Szał i wow.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.