Zarażam dobrem

Czy słyszałeś o szczęściu? Czy widziałeś dobro? Czy wiesz, że jesteś super? A to, że piękny..?

Ostatnio takie pytania zadaję sobie i otoczeniu. I z przerażeniem obserwuję, że ludzie nie wiedzą o swojej wyjątkowości. Zatracili w sobie gdzieś to, że mogliby mieć o sobie dobre mniemanie. Wierzyć w siebie. Zdobywać szczyty. Oszałamiać.

Dlaczego tak łatwo przychodzi ludziom uwierzyć w to, że jest się beznadziejnym, niż w to, że mieszka w nas dobro..? Przerażające stwierdzenie! I odkrycie!

Od tego czasu myślę. Tworzę. Szukam i inspiruję się. Pytam, rozmawiam i badam. Co zrobić, aby ludzie wierzyli w siebie i nie bali się swojego ja..?

Postanowiłam informować ludzi, że są wyjątkowi. Że mają bogate wnętrze, które warto odkrywać i rozwijać. Że są niesamowici.
Zaczynam od pewnych randomowych naklejek na mieście. Jak ktoś znajdzie, to szczęśliwiec ;)
Jeżeli znajdziesz takowe to możesz podzielić się znaleziskiem :)

Można by mnie nazwać wandalem, bo obklejam Poznań. Ja jednak obklejam go "dobrem".
Weź je. Czerp z niego. Ono pochodzi z głębszych obszarów niż Ci się wydaje. Nie byłabym taka "ekstra", gdyby moje Źródło takie nie było.

Na zachętę wrzucam filmik. Normalnie - czekam na wypłatę :P




Przykład zaklejonego "dobra"

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.