PODSUMOWANIE MIESIĄCA STYCZEŃ: Lista Bucket List'owych celów na 2017

Przechytrzyłam nawet siebie i w czasach, gdy czasu na rozpisywanie się nie ma, udostępniam zapisane wersje robocze ;) Wrażenie codzienności jest, a we mnie się kotłują nieudostępnione myśli.

Dużo ostatnio robię. A co tam, pochwalę się, bo sama też z siebie jestem dumna i wierzę, że Bóg też jest :)

A skoro już się chwalić będę, to może i od razu zrobię podsumowanie moich planów na ten rok: czy coś się ruszyło, a może nawet zakończyło.

Plany wyglądały tak:
  •  języki -> włoski, hiszpański, angielski - podszkalam się
  • przejechać się motorem - mam już upatrzoną osobę, która pomoże mi zrealizować ten punkt :)
  • każdego miesiąca gdzieś polecieć - najtaniej, jak się da! póki co - luty i marzec już zarezerwowane, szukam destynacji i tanich biletów na styczeń i dalsze miesiące
  • dance week challenge - a tutaj niespodzianka, będzie śmiesznie :)
  • zaliczyć Woodstock i SlotArt Festiwal - jak mi Woodstocka nie odwołają
  • zdać prawko - jestem na dobrej drodze! kurs się robi!
  • wejść na drzewo - trzeba znaleźć drzewo i trenować
  • wydoić krowę
  • trzymać małego kurczaczka w ręce - połączę z krową, szukam miejsca realizacji
  • zaskocz babcię w Aleksandrowie - nic trudnego, czekam na cieplejsze dni
  • spisać rodzinne życzenia co do pochówku
  • pozostawiać cytaty w bibliotece
  • pojechać na spływ kajakowy - ktoś coś poleca?
  • umyć samochód taty
  • spać na dziko - w końcu muszę się nauczyć!
  • zorganizować wyjazd pod namioty - jak się nauczę spać na dziko to nic trudnego
  • kąp się w kałuży - Woodstock..? :D
  • idź na pokaz pływania synchronicznego - od czasu do czasu na termach robią
  • odwiedź Puszczę Białowieską - słyszałam, że Białowieska się puszcza.. ;)
  • idź na trampoliny - ktoś chętny? :)
  • zostań gwiazdą karaoke? - ktoś wie, gdzie jest najlepsze karaoke w Poznaniu?
  • idź na premierę filmu
  • wysłuchaj audiobooka - już mam

Mogę powiedzieć, że z pewnością ruszyłam pierwszy punkt. Przyjaciółka rozpoczęła udzielać mi korepetycji z włoskiego. Ja sama udzielam ich z hiszpańskiego swojej kuzynce i staram się oglądać i czytać rzeczy po angielsku/z napisami angielskimi.
Prawko się uczy. To takie nie hop siup! E-learning się sam nie zrobi, a na niego trzeba mieć czas, świeżą głowę i czasami ochotę. Nie poddaję się i jestem z pewnością dalej niż ostatnio.
 Audiobook się słucha! Jestem nim zauroczona! Słucham "Listy na niewyczerpanym papierze" Jeremiego Przybory i Agnieszki Osieckiej. Przeuroczo jest tak słuchać o ich uczuciu głosem Machalicy. Niestety Pani Umer do mnie nie przemawia :/
Lecę za 1,5 tygodnia do Oslo, w ramach pozycji o lataniu gdzieś raz w miesiącu :)

Do tego spełniłam dwie pozycje z mojej listy, które sobie na ten rok nie wytyczyłam, ale nadarzyła się na nie okazja, więc nie zwlekałam :)
168) Uszyć sukienkę na miarę - pisałam Wam o tym tutaj
163) Pójść na koncert disco-polo. Tego Wam jeszcze nie opisywałam, ale wkrótce to nadrobię :)

A co poza tym?
Ostatnio miałam okazję też się pobawić dźwiękami na ukulele i keybord'zie.
Odkryć dzięki Bogu, że  mam dar podtrzymywania na duchu i motywacji, co staram się rozwijać.
Kończenie projektów również jest kluczowe w naszym rozwoju, więc wzięłam spisałam co trzeba i rozpoczęłam "zakańczanie". Na pozycji znalazło się np "dokończenie oglądania Dr House'a". Dzisiaj obejrzałam dwa odcinki i do końca serii zostało mi 9 :)

Nie ma nic prostszego w tym wszystkim, jak wylogować się z facebooka i po prostu skupienie się na działaniu. Samo nic nie przychodzi, kroki, które musisz wykonać w stronę celu też się same nie zrobią, a cel nie przybliży.
Dlatego, log out! And move!

Stay shine and blessed :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.