Postanowienia..?

Mamy 1 stycznia, w sumie dzień się już prawie kończy, a ja zwlekam z napisaniem posta. Odkładam i odkładam coś, z czym chciałabym się podzielić. Post, który pisze jest 767 z kolei, wciąż jeszcze kończę świąteczne hity i mam mnóstwo rzeczy Wam do opowiedzenia. Z wykonaniem - wychodzi, jak zawsze :D

1) Spałam jakieś 11h. Wyspałam Sylwestra, że się tak wyrażę. Położyłam się spać po północy, po uśmiechnięciu się do rodziców i upiciu łyczka szampana.
2) Kika strasznie się bała fajerwerek. Przytuliłam ją mocno
3) Właśnie udało mi się odpisać na wszystkie zaległe wiadomości z face'a. I przeczytać wszystkie nieprzeczytane. Sukces!
4) Uczę się kończyć rzeczy, które rozpoczęłam. Trudne! Ale warte nauki i roboty :)


"Nowy rok, nowa ja, nowe postanowienia" - słyszę na każdym kroku. Zastanawia mnie tylko to, że ludzie mają tak mało motywacji co do tych nowych postanowień. Czemu tak się dzieje? Źle formułujemy postanowienia, czy mamy za mało wsparcia? Przeczytałam dzisiaj pewną książkę, a jej koniec mnie zainspirował:

"-...ale co będzie, jeśli nam nie wyjdzie?
- Pomyśl inaczej. A jeśli nam wyjdzie?"
Amen, siostro! /książkę napisała kobieta ;)/
Cieszę się i poklepuję siebie za to, że zrobiłam w zeszłym roku swoją Bucket List.

Moje cele dla niektórych mogą być prozaiczne, jednak wiem, że nie ma na co czekać i wybrałam z mojej listy punkty, które chciałabym w tym roku spełnić.
To jak, gotowi? :)

  •  języki -> włoski, hiszpański, angielski - podszkalam się
  • przejechać się motorem - mam już upatrzoną osobę, która pomoże mi zrealizować ten punkt :)
  • każdego miesiąca gdzieś polecieć - najtaniej, jak się da! póki co - luty i marzec już zarezerwowane, szukam destynacji i tanich biletów na styczeń i dalsze miesiace
  • dance week challenge - a tutaj niespodzianka, będzie śmiesznie :)
  • zaliczyć Woodstock i SlotArt Festiwal - jak mi Woodstocka nie odwołają
  • zdać prawko - jestem na dobrej drodze! kurs się robi!
  • wejść na drzewo - trzeba znaleźć drzewo i trenować
  • wydoić krowę
  • trzymać małego kurczaczka w ręce - połączę z krową, szukam miejsca realizacji
  • zaskocz babcię w Aleksandrowie - nic trudnego, czekam na cieplejsze dni
  • spisać rodzinne życzenia co do pochówku
  • pozostawiać cytaty w bibliotece
  • pojechać na spływ kajakowy - ktoś coś poleca?
  • umyć samochód taty
  • spać na dziko - w końcu muszę się nauczyć!
  • zorganizować wyjazd pod namioty - jak się nauczę spać na dziko to nic trudnego
  • kąp się w kałuży - Woodstock..? :D
  • idź na pokaz pływania synchronicznego - od czasu do czasu na termach robią
  • odwiedź Puszczę Białowieską - słyszałam, że Białowieska się puszcza.. ;)
  • idź na trampoliny - ktoś chętny? :)
  • zostań gwiazdą karaoke? - ktoś wie, gdzie jest najlepsze karaoke w Poznaniu?
  • idź na premierę filmu
  • wysłuchaj audiobooka - już mam

Do tego mam cel, który rozpocznie się za jakieś 2,5 roku. Mam czas, aby się do niego przygotować, ale o tym może później :)

Póki co - mam 23 cele i wierzę, że dam radę :)
- Pomyśl inaczej. A jeśli nam wyjdzie?"
Jak ktoś ma odpowiedź na zadane pytania, to nie krępujcie się - miejsce z komentarzami czeka :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.