Okno


Okno. Taki widok mam z okna.

 Nie lubię go jakoś szczególnie często myć. Jeżeli mi się zdarzy, to dumna jestem wtedy jak PAW! Takie piękne! Takie czyste! Ah i oh.
Nie o tym jednak chciałam pisać - kto by chciał czytać moje zachwyty nad umytym oknem :P

 Lubię urozmaicać swoje życie. Lubię nie wpadać w schematy, nawyki i nudę. W związku z czym często wymyślam sobie jakieś odstępstwa od reguły.Czasami aż.. robię sobie na złość! Dosłownie! Nie lubię lodów wiśniowych? To specjalnie je zamawiam. Dlaczego? Myślę, że moja ciekawość świata jest większa niż moje uparte i utarte schematy czy przyzwyczajenia.

 W okresie pomiędzy świętami a nowym rokiem znów zrobiłam coś wbrew temu, co robię już automatycznie.
Zaczęłam się w sumie zastanawiać.. dlaczego zasłaniamy okna? W sumie, odpowiedź jest oczywista - bo nie chcemy, aby nas ktoś podglądał. To znaczy, że masz coś do ukrycia? Wiadomo - swoją prywatność, intymność. Nie chcesz robić darmowego striptizu dla nieznajomych.

 A co, gdybyś tego wieczoru nie zasłonił zasłon? Nie wiem, gdzie mieszkasz - czy w bloku czy w domu, na osiedlu..
Lubię zaglądać przez okna. Może to trochę niegrzeczne, ale okna dla mnie są takim ekranem filmowym na czyjeś życie. Prawdziwe emocje, zdarzenia, uczucia.
Pierwszy odruch jest, aby zamknąć. W końcu muszę odgrodzić się na noc od świata! A co, jeśli dzisiaj nawiążesz jakąś rozmowę wzrokową z sąsiadem z naprzeciwka? Z przechodniem? Z panem/panią co to wyprowadza psa? Może odkryjesz, że Twój dobrze znany światek wygląda niezwykle nocą? A rano.. A rano niech promienie słoneczne Cię obudzą!
Ja niestety jedyne żywe stworzenie, jakie mogłabym wypatrzeć po nocy za oknem to kot sąsiada. Jednak doświadczam siebie i poddaję próbie. I jest to ciekawe. Nie zasłaniam okna już od jakiś dwóch tygodni i za KAŻDYM razem, gdy przychodzi wieczór i czas szykowania się do spania mam odruch, aby to zrobić. Normalnie, moje nawyki zmieniają się dość szybko. Tutaj mija już drugi tydzień, a ja wciąż uparcie to samo - aby się odgrodzić.
Może znów za dużo myślę, jednak myślę, że to dość ciekawe tak nie zasłonić okna na noc i sprawdzić chociażby swoją reakcję.

Dasz radę tak zasnąć? :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.