Twój Boży Duch Otacza Mnie

wpis z 11/10/2016



myślę, że nie lubicie tego uczucia, kiedy ucieka Wam autobus
najgorzej, gdy to jest autobus na Twoją wieś
że to był ten przedostatni
i na następny musisz czekać jakieś 2 godziny
YAY

więc błagasz z niskość
do wysokości
więc się modlisz
więc prosisz
bo nie może być bardziej źle
gdy jest się zmęczonym
gdy chcesz tylko jechać do domu i się umyć i iść spać
gdy boli cię kolano
gdy cały dzień śpiewałeś
bo niedługo wylatujesz z chórem do Kanady
i masz ze sobą naprawdę ciężki worek souvenirów
które trzeba zabrać ze sobą

ogólnie, płakać ci chce, że znów zmienili rozkład autobusów
bo dlatego właśnie ten cholerny autobus ci odjechał
bo zamiast wyjeżdżać z pętli o 30 to sobie od czasu do czasu lubią zmienić, że jeździ o 20
i potem jesteś w czarnej pupie
serio

nie ma nic bardziej smutnego
że już prawie płaczesz i szlochasz, i prosisz Boga o jakąś interwencję

a Bóg:
- uspokaja Cię
- prowadzi
- dodaje odwagi
- raduje
- wypełnia serce

podjechałam czymś innym w stronę mojej wsi
a stamtąd tylko jakieś 5km do domku
PIESZKO
no to idę
przez pole, bez latarni, środkiem ulicy, zero samochodów
tylko ty, natura i rozgwieżdżone niebo

tylko kolano boli coraz bardziej
a krzaki nieprzyjemnie szurają
a w pewnym momencie widzisz jak by WILKA
(mam nadzieję, że to był pies)
ale IDZIESZ DALEJ, BO JEZUS JEST ZE MNĄ

idziesz, mijasz jakąś osadę życia, gdzie jest światło, ale musisz z powrotem wejść w te ciemności
nic gorszego chyba
tam, gdzie jeszcze dodatkowo robi się zimniej
bo są bagna i zamiast 2*C jest -1*C

huh
ale!
Bóg nie chce, abyś szedł w ciemności
bo ON jest Światłością
więc daj MU czas, bądź cierpliwy, a On zadziała

na ostatnie 1,5 km pewien przemiły Pan się zatrzymał i mnie podwiózł pod SAMĄ FURTKĘ
. . .
do tego załączył ogrzewanie, bo przecież jak kobieta idzie sama i jest jeszcze tak zimno, to trzeba pomóc!


wiecie, od momentu, gdy powierzyłam swoje życie Bogu
coś za często jestem pod samą furtkę odwożona :)

więc jeśli jeszcze wątpisz
że życie z Bogiem to będzie jakieś niewolnictwo
to przestań się mylić, przestań żyć w błędzie
i chodź :)
chodź, wyjdź z ciemności i chodź do Światłości :)

a teraz, gdy laptop mamy przestał się zacinać i mogłam w końcu się tym z Wami podzielić
IDĘ SPAĆ

PS
Baca potem w komentarzu mi napisała, że w takiej sytuacji powinnam do niej dzwonić i ubiegać się o podwiezienie. Jednak widzicie - Bóg dał radę ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.