Teatr Polski Poznań - Ojczyzna

Dzisiaj to było fajne. Z początku chciałam wyjść, bo wszyscy byli tacy nieogarnięci, zawstydzeni, sztywni. Pomyślałam sobie - a jak wrócę to napiszę, żeby nie chodzić na to do teatru, w szczególności samemu. Jednak to co później zobaczyłam..!
Podziw wielki dla aktorów za kreatywność i za grę, bo wierzcie mi - a zabrzmi to zabawnie - nie jest łatwo tak sobie rzucać i układać kilka kartonów przez godzinę :D Do tego śpiewać, mówić, gonić się.
Przepiękność, kreatywność, nowatorskość, a na koniec wydawało mi się, że została uruchomiona z taśmy Pani Szymborska. Warto na to pójść całą rodziną i świetnie się bawić, gdyż spektakl ten jest "projektem" wspólnym - tutaj budują i widzowie, i aktorzy

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.