Moje trzy słowa..

 Minął tydzień pewnego internetowego wyzwania.
Z ciekawości wzięłam w nim udział. Tytuł brzmiał "Poznaj siebie - Odkryj swoją pasję."
Zabawne. "Ty Koossa nie wiesz, co jest Twoją pasją?"
Wiem, kim jestem. Jednak brak ujednolicenia moich pasji czy życiowych zainteresowań.
Z ciekawości przystąpiłam do wyzwania i.. wkręciłam się. A wyniki są takie.. zadziwiające!

Wyzwanie obfitowało w pytania. O Ciebie, Twoje zainteresowania teraz i kiedyś, o książki, o rozmowy, o problemy bliskie Twojemu sercu.

 Przyszedł czas podsumowań. I stwierdziłam, że mogą na spokojnie określić mnie trzy, niebanalne, słowa.



Oczywiście, dla mnie ostatnie słowo ma baaardzo szerokie znaczenie. Jednak.. śmiesznie jest tak w końcu wiedzieć, co mnie określa :)

Na Waszym miejscu śledziłabym stronę Olgi, aby dorwać III turę wyzwania :) Z ciekawości samej, powiem, że warto :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.