#bucket list 8 PODSUMOWANIE

Wczoraj przeczytałam wpis na jednym z podróżniczych blogów, że najtrudniej jest zacząć. I nie tylko podróżowanie, ale ogólnie wszystko. Dlatego od wczoraj zmotywowałam się aż do dziś do tego, aby usiąść i podsumować mój szalony wyczyn :)

W ciągu 7 dni udało mi się pójść na 5 spektakli. 
Zapłaciłam za to w sumie 83zł.
Poznałam dzięki temu dwie fajne dziewczyny.
Spędziłam na spektaklach 5 godzin i 40 minut.
3 spektakle, na których byłam, były dla dzieci.


Moje przemyślenia:
  1. Zazwyczaj po spektaklu wracało do mnie dawne pragnienie zostania aktorką. Tym razem, wiedząc jak wygląda taka praca, nie pojawiło się to uczucie. 
  2. Jestem zachwycona kulturą teatralną, która się tworzy dla dzieci w Poznaniu!
    Zazwyczaj sztuka dla dzieci jest infantylna, głupkowata i pełnia "dziubdziowania". Spektakle, na których byłam były naprawdę inteligentne i "kupiły mnie"! Nie miały oczywistego zakończenia, były zabawne oraz kreatywne. Jestem za i na pewno wybiorę się jeszcze na spektakl na Scenę Wspólną.
  3. Dziękuję Bogu za to, że nie jestem aktorką. Miałam przyjemność chwilę później spełnić inne moje bucketowe marzenie (o nim później), gdzie mogłam doświadczyć iście realnego, aktorskiego życia. Widzę teraz i wiem, jakiej wolności mi trzeba, a gdybym była uwiązana jakimiś kontraktami czy z teatrem to nie byłabym szczęśliwa. 
  4. "Król Lear" w Teatrze Nowym pozostawia wiele refleksji... Różnych :) Więcej nie powiem, a do tego dodam, że to tylko moja skromna opinia i oczywiście mogę być w błędzie.
Cieszę się, że udało mi się zrealizować moje marzenie i liznąć kultury. Zabawnym dla mnie było stwierdzenie, gdyby mnie ktoś zapytał co robiłam dzisiaj "a byłam w teatrze", a wczoraj? "też byłam w teatrze", a jutro co będziesz robić? "też będę w teatrze" :D

Piękny i niepowtarzalny czas oraz rewelacyjni aktorzy.
Na koniec dodam jeszcze, że chodzenie do teatru chyba nie jest częstym zjawiskiem. Dały mi znać o tym zaskoczone Panie sprzedawczynie..I jeden Pan :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.