21edno dniowe wyzwanie

 Czasami naprawdę niewiele trzeba, aby mnie do czegoś zmobilizować. Zawsze powtarzam, że mi dwa razy nie trzeba powtarzać i już mogę iść coś robić. Długo rzucałam w życiu słowa na wiatr, lecz teraz staram się zawsze iść za "ciosem" i robić to co zapowiedziałam.
 A zaczęło się tak, że byliśmy dwa tygodnie temu na warsztatach w Bielawie. Był również koncert finałowy tych warsztatów, a ja akurat wspomagałam ten chór śpiewając w alcie. I po takim koncercie stwierdziłam, że.. się zmęczyłam! Nie mam kondycji, czuję się, jakby moje stawy się zastały a ciało zgnuśniało. Był to też czas, kiedy od dwóch tygodni nie jeździłam już na rowerze, więc nawet ten sposób utrzymania kondycji mi przepadł.
 Dziewczyny z chóru gospel, które również były na tych warsztatach, zapowiedziały, że chcą zacząć o siebie dbać i zaczynają do nagrania ćwiczyć. Ciężko mi idzie branie udziału w takich ćwiczeniowych wyzwaniach. Najcięższy jest 4 dzień, kiedy masz zamiar sobie wszystko odpuścić.
 Stwierdziłam jednak, że też mi się przyda zadbanie o siebie, że chcę mieć formę i robię to dla siebie, a przede wszystkim Boga. I tak zaczęłam. Od 14 listopada rozpoczynam dzień z Mel B (kto jej jeszcze nie zna, to niech zaraz sobie wpisze na YouTube i śmieje się razem ze mną z jej tekstów).
 Mel daje wycisk, ale ma też kilka naprawdę dobrych zestawów programowych. Filmiki są za darmo i nie masz już wymówki, że nie masz szans na zrobienie pięknego ciała. Ja zaczęłam. Aż jestem zaskoczona, bo robię! Delikatna przerwa w niedzielę (zastąpiona grabieniem liści i noszeniem worków, więc prawie jakbym ćwiczyła ;) ) i robię dalej. Jestem z siebie dumna, bo widać efekty. A wystarczy zacząć. I mieć silną wolę. I wstać wcześniej o te 20 minut - bo ja serwuję sobie dwudziestominutówki.
 Problemem są dla mnie ćwiczenia na podłodze i mam wtedy ochotę krzyczeć na Mel B, ale czasami się przezwyciężam. Fantastyczne ćwiczenia na podłodze - takie spokojne i dałam radę je zrobić - są w grupie ćwiczeń ABS.

 To co, do dzieła? Czy potrzebujesz czegoś więcej, aby zacząć? Pamiętaj, że robisz to dla siebie! Zaskocz siebie formą i zgrabnym ciałem. Ja się właśnie zaskakuję :)

Powodzenia :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.