Mediations Biennale

Dzięki pewnemu tajemniczemu AB wybrałam się na wystawkę w dniu otwarcia. Zobaczyłam większość - nie byłam w 4 miejscach, a jeżeli dorwiecie ulotkę, to pokazuje, że jest więcej miejsc niż podane na stronie.
Wybiorę się tam jeszcze, bo wiecie.. Sztuka współczesna jest dla mnie idealna. Można ją interpretować na tysiąc sposobów, co zawsze mi wychodzi :D Nigdy nie byłam dobra z interpretacji wierszy w liceum. Moja była polonistka dała mi to dość wyraźnie odczuć. Udało mi się tylko trafić w schemat wierszy z okresu romantyzmu. Potem zawsze rządziła moja kreatywna inwencja twórcza..

Zamieszczam parę zdjęć z tego wydarzenia. Dzięki AB udało mi się zrobić sensowne zdjęcia ;)

















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.