Czas na POWAŻNE zmiany..

Chodzi to za mną tak mniej więcej od.. dwóch tygodni. Aby się przenieść na jakiegoś bloga z wszystkim. Aby się dzielić tym, co sama odkryję, upoluję, przeżyję. No ale przecież z dużym powodzeniem prowadzę mojego photobloga.pl! I od czasu do czasu jak sobie przypomnę, to stronę mój podróżniczy fanpage na facebooku - Im dalej tym lepiej.
 Jednak mam nowe pomysły. Na nowe serie. I tym razem wiem, że się uda. Jedno ładne miejsce.
 Zastanawiałam się też, czy by nie zrobić go po angielsku. Póki co - na razie nie. Nie znaczy, że bym nie mogła - czasami będę Was zasypywać artykułami po angielsku - bo dobrze PISZO.
Jednak - rozkręcę się w języku polskim i zobaczę jak mnie odwiedzacie - to wtedy będę myślała. I pytała Boga.
Trzeba jeszcze tutaj dodać, że pytałam o wszystko Boga. I póki co, wszystkim mi Bóg wskazuje, aby spróbować i szukać jego owoców w tym. Aby działać - bo Bóg też tego od Nas oczekuje.

Dlatego, moi mili :) Będzie się działo :)
Na chwilę obecną nauczyłam się, jak zrobić, aby po zaznaczeniu górnej zakładki się tematycznie pokazało. Bardzo błędnie nazywałam to wciąż "publikowaniem postów na danej stronie bloga", jednak już wiem, że to nie to :)

Postaram się też przenieść parę mądrzejszych postów z mojego photobloga. Bo mi żal. Mam wrażenie, ze tutaj nic nie zginie.
Zachęcam - wciąż! - do komentowania. I tego dobrego, i tego złego. Każda opinia jest dla mnie cenna. Może też chcesz mi coś pokazać? Uświadomić? Sprostować? Jestem aż głodna wiedzy :)

Ściski wysyłam! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.