#bucketlist 65


65) Kup rower i jeździj nim po Poznaniu

 No to kupiłam :)
Nazwałam ją Helen.
Jest super i daje rade na razie w każdej sytuacji :)

Używanka, oponki popękane, ale no cóż.

Oto ja i Helen. Helen to mój nowy transport miejski :) Od października zaprzyjaźniamy się już na poważnie, ale już teraz cieszę się z jej posiadania ^_^
Jeśli zobaczysz Helen na mieście - to ja też tam będę! No chyba, że ktoś mi ją buchnie, to wtedy możecie mi pomóc taką osobę ścigać :)
Pozdrawiamy!


na bucketowej liście 3/159 rzeczy spełnione :)


a przemiły chłopak, który go sprzedawał dał mi znegocjować cenę
i pracuje w super miejscu - w rowerowym na bukowskiej
i poprawił mi wszystko co chciałam, posprawdzał i wyregulował :)
czad na kółkach :)

Polecam One More Bike na Bukowskiej w Poznaniu! :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.