#bucket list 8

 8) Zrobić week theatre challenge


Jest tak - kończy się studencka zniżka, dlatego trzeba korzystać z życia!!

Pomysł wziął się z rozmowy z Szymonem L. A gdyby tak chłonąć kulturę teatralną codziennie przez..tydzień? :) Za każdym razem, jak opuszczam widownię po dobrym (!!!to jest szalenie ważne) spektaklu, to moje pragnienie zostania aktorką wychodzi i piszczy. Czy po tygodniu teatralnego ukulturalniania się rzucę wszystko i wyjadę do Krakowa/Wrocławia na PWST? :)

Szalone! O tak!

Czy drogie?
Zmieściłam się w 140zł :) (na studenckich i tanich wejściówkach)

Plan tygodniowy?
Wymyślić nie było łatwo. Z realizacją - a jestem już na 4 dniu - też trochę słabo..

Co zyskałam?
Jestem w trakcie, więc myślę, że większe przemyślenia będą później. Póki co - szalona znajomość (której notabene wiszę 5zł) i już wstępne przemyślenia :)


Póki co, plan się zmodyfikował, a dzisiaj - poniedziałek - bilety mi się wyprzedały. Jutro TA (bo też wyprzedane) zastąpię domowym seansem z yt - znalazłam jakiś musical :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.