Lena - taken by a stranger

czyli tegoroczna eurovizja w Dusseldorfie (czy to się tak pisze?)

osobiście uważam że wybrali taki tani kicz..
wygrał Azejberdżan
później może wstawię jak się do tego przekonam, ale na razie słabo
prześladuje mnie Lena, która w tym roku również reprezentowała Niemcy
w zeszłym roku też prezentowała i wygrała piosenką "Love"
w tym roku nie wygrała, zajęła jakieś ąte miejsce
ale powiem, że piosenka mnie prześladuje
jest...dziwna, alienowa taka!!
kurdĘ

posłuchajcie sami

dodam iż jestem mini fanką Eurovizji
mini gdyż najbardziej lubię komentarze naszego polskiego komentatora :)
i czasami zdarzy się dobra piosenka
i takich kilka było w tegorocznej :)

przesłuchuję również wcześniejsze
i też są fajne :)

więc, szykujcie się
zapowiadana tracklista złamanego serca wg The Kooks
będzie, ale znalazłam nowe piosenki
których nie można pominąć

będą również soundtracki
no i eurovizyjne, niektóre gnioty :))


1 komentarz :

  1. Piosenka Leny mi się nie podoba, Azerbejdżan też nie przypadł mi do gustu... Ale ludzie mają różne gusta. osobiście byłam za piosenką od Gruzji: Eldrine - "One more day" ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.