Klaxons - gravity's rainbow

długo myślałam co wam tu dać
w końcu wpadłam odwiedzić lastfm
i to sb przypomniałam

jest koniec tygodnia
i wypadałoby dać wam jakiegoś kopniaka na weekend :)
ja osobiście zamierzam się porządnie wyspać i pouczyć się zasad koszykówki
ale to inna historia już :)

pobawiłam się też rozkładem na stronie tych gadżetów
itd
ale kurka
szukałam ich i okazało się, że są pod postami
a jak już je umieściłam pod postami, to wyskakują z boku -.-
i dogadaj się tu z takim czymś
ale za to teraz każdy będzie mógł dodać komentarz
bo takową opcję zaznaczyłam
ten blogspot to samolubny portal
ugh!

jeszcze mam pytanko: czy ktoś chętny na dedykację, albo piosenkę na życzenie?
bo chętnie powstawiam wasze pomysły :) i prośby :)
często będąc w Poznaniu myślę sb by dodać jakieś piosenki tutaj
a kiedy już moje ręce zatrzymują się nad klawiaturą by wbić na youtube tytuł jakiejś w miarę przyzwoity tytuł piosenki to mam pustkę w głowie
trzeba będzie te pomysły zapisywać gdzieś :D
mam pomysł na takie coś jak: track lista złamanego serca wg The Kooks
:D
bo oni mają takie piosenki :P

trzymajcie się cieplutko :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.