Feel - A gdy jest już ciemno

Pomyślicie sobie: no nie no, spadasz Gośka na psy.
Ale nie! Wsłuchajcie się w tekst. Jest naprawdę taki...dobry no!

najlepszy fragment to wg mnie: O Boże! I mówi tak jak ja.
jest taki rozczulający

w ogóle, jest to hit lata z przed jakiś...2/3 lat?
Leciało to normalnie wszędzie..

a ja to troszkę odświeżę.
i możliwe, że was przekonam.
Bo pan Piotrek ma dobry głos, chrapkowaty :D

Pamiętam do dziś, jak był gościem u Kuby Wojewódzkiego, to Kuba się pyta:
"Mówisz, że Twoje piosenki powstają spontanicznie. I co, siedzisz na kiblu, gaśnie światło i ?" xDDDD

dlatego, przymknijcie oko na to, że trochę komerchy wdało się do tego zespołu.
Sprzedał się do reklam itd.

wczujcie się w tekst. bo jest taki osobliwy.
prawdziwy. czuję się, jak by to mój brat opowiadał mi o jakiejś dziewczynie, która mu się spodobała...
Może i wy to poczujecie?
A może wstaniecie od kompa, puścicie to na cały regulator i poskaczecie po pokoju?
Nie odpowiadam za zniszczenia :P
I urazy :P



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Translate

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.