Dziewczyny - A gdyby tak

Niektórzy mówią, że szajs
I don't think so ;)
jak to szajs, skoro wpada do ucha i już w nim zostaje?
hm?

:D
Dziewczyny, przyszły do X Factor
mimo, że mają zespół
kilka zaisty piosenek już
to przyszły po rozgłos
i jak?
świetnie im to wychodzi i dogadza, że tak się wyrażę

posłuchajcie figlarnej piosenki o tym, o czym często marzy kobieta
poznać myśli faceta? jego pkt myślenia?
wiedzieć o nich wszystko?
posłuchajcie, a zmienicie zdanie :)

0

Feel - A gdy jest już ciemno

Pomyślicie sobie: no nie no, spadasz Gośka na psy.
Ale nie! Wsłuchajcie się w tekst. Jest naprawdę taki...dobry no!

najlepszy fragment to wg mnie: O Boże! I mówi tak jak ja.
jest taki rozczulający

w ogóle, jest to hit lata z przed jakiś...2/3 lat?
Leciało to normalnie wszędzie..

a ja to troszkę odświeżę.
i możliwe, że was przekonam.
Bo pan Piotrek ma dobry głos, chrapkowaty :D

Pamiętam do dziś, jak był gościem u Kuby Wojewódzkiego, to Kuba się pyta:
"Mówisz, że Twoje piosenki powstają spontanicznie. I co, siedzisz na kiblu, gaśnie światło i ?" xDDDD

dlatego, przymknijcie oko na to, że trochę komerchy wdało się do tego zespołu.
Sprzedał się do reklam itd.

wczujcie się w tekst. bo jest taki osobliwy.
prawdziwy. czuję się, jak by to mój brat opowiadał mi o jakiejś dziewczynie, która mu się spodobała...
Może i wy to poczujecie?
A może wstaniecie od kompa, puścicie to na cały regulator i poskaczecie po pokoju?
Nie odpowiadam za zniszczenia :P
I urazy :P



0

Noah and the whale - 5 years time

wreszcie
cały dzień myślałam, co by wam tu dać
i udało się :P
piosenka mega pocieszna :)
oglądnijcie oryginalny teledysk bo nie mogę go tu dodać
najlepszy ruch jest na "sun sun sun" :D

ściągam ich więcej i będę proponować :))

pozdrawiam :D

0

David Guetta & Kid Cudi - memories

i znów to samo
wchodzę i nie wiem co dodać
dlatego posiłkuję się odtwarzaczem w telefonie

no ta nieszczególnie mi odpowiada
ale na następny raz będę już przygotowana
I swear!
w końcu siądę do biurka i zrobię track listę złamanego serca wg the kooks
zobaczycie

piosenka?
tak jak tytuł
"wspomnienia"
ja mam z nią fajne
dobrze jest sobie tak iść przez miasto, w uszach Ona (piosenka) i kurczę
no wolność, no :)

It's getting late but I don't mind
naprawdę świetne
:D

dlategóż polecam

no i życzę wam Wszystkiego Wielkanocnego
jak by to powiedziała Monika - smacznego Majonezu :D

0

Klaxons - gravity's rainbow

długo myślałam co wam tu dać
w końcu wpadłam odwiedzić lastfm
i to sb przypomniałam

jest koniec tygodnia
i wypadałoby dać wam jakiegoś kopniaka na weekend :)
ja osobiście zamierzam się porządnie wyspać i pouczyć się zasad koszykówki
ale to inna historia już :)

pobawiłam się też rozkładem na stronie tych gadżetów
itd
ale kurka
szukałam ich i okazało się, że są pod postami
a jak już je umieściłam pod postami, to wyskakują z boku -.-
i dogadaj się tu z takim czymś
ale za to teraz każdy będzie mógł dodać komentarz
bo takową opcję zaznaczyłam
ten blogspot to samolubny portal
ugh!

jeszcze mam pytanko: czy ktoś chętny na dedykację, albo piosenkę na życzenie?
bo chętnie powstawiam wasze pomysły :) i prośby :)
często będąc w Poznaniu myślę sb by dodać jakieś piosenki tutaj
a kiedy już moje ręce zatrzymują się nad klawiaturą by wbić na youtube tytuł jakiejś w miarę przyzwoity tytuł piosenki to mam pustkę w głowie
trzeba będzie te pomysły zapisywać gdzieś :D
mam pomysł na takie coś jak: track lista złamanego serca wg The Kooks
:D
bo oni mają takie piosenki :P

trzymajcie się cieplutko :D

0

Mikromusic - niemiłość2

LUDZIE, ZROBIŁAM TO!!
ale nie powiem co :P

co do piosenki to polecone by brat Mary :D
i dziewczyna śpiewa tak subtelnie, że wyrażenie "w dupie to mam"
nie brzmi ani trochę obraźliwie :))
polecam również inne kawałki tego zespołu
wczoraj słuchałam
i kawałek jazzowy jest świetny
(zacznijmy od tego, że ja nie słucham jazzu :PP)

bardzo subtelnie co lubię
naprawdę, super
wyjątkowy głos :)

0

Cat power - maybe not

Może to będzie wyglądać, jak bym miała deprechę, czy coś
ale powiem wam szczerze, że miałam dzisiaj super dzień! :D
brałam udział w biegu i 4 miejsce mam
i w ogóle bardzo miło było pośpiewać z Amosem
i potem porozmawiać z kimś...;))

piosenkę poznałam dzięki wujkowi Jankowi :P
puścił mi i zaczął tak mądrze opowiadać o życiu i śmierci
"raz jesteś i patrz: zaraz może cię nie być"
(nawiązując do innego teledysku cat power
gdzie co chwila ktoś popełnia samobójstwo, taka składanka)

gorąco polecam, bo utwór pełen emocji
jeśli ma się dobry humor to ta piosenka będzie melancholijna
jeśli masz doła, to weź chusteczki przed słuchaniem


0

Black & White boys - Hair - soundtrack

Odkąd ściągnęłam sobie soundtrack Hair
to to wciąż chodzi mi po głowie
zawsze i wszędzie
jest za mną
najlepszy fragment to to, że satysfakcjonuje jego brzuch :P

posłuchajcie
i wiedzcie, że mam fazę na ten soundtrack
nie zdziwcie się jak wstawię go tu całego :P

0

Gnarls Barkley - Crazy

no cóż, chciałam wstawić coś innego
ale dziś wracając już pieszo ze swojego przystanku do domku
słuchałam po tygodniu muzyczki przez słuchawki, z telefonu
i tak mi się pięknie ułożyło
w odtwarzaczu
że leciało to i parę moich innych ulubionych utworów

polecam wam to, gdyż poprawia humor
i śpiewać w różnych wersjach można

ja już tego wysłuchałam ze sto razy :)
nawet tekst nie jest taki trudny, mimo tego, że śpiewa tak szybko.

facet brzmi jak cee lo, ale to nie on.
trudno :P


0
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.